סערה • במי יתמוך הרב אלבז בבחירות בתל ציון

    גורם המעורב בישוב טוען בשיחה עם "קול חי" כי מי שמקדם ועומד מאחורי רשימת "למען אחי" ואליהו בראון, זהו רוני חורי מנהל מטה 'יחד' ביש"ע. אך בתנועת למען אחי מכחישים נמרצות
    אבי יעקב 4 Comment on סערה • במי יתמוך הרב אלבז בבחירות בתל ציון

    קרע • הבחירות לראשות 'תל ציון' מתקרבת והרוחות סוערות • דוד אזולאי זוכה לתמיכת ש"ס הרשמית וקיבל מכתב של חכם שלום מנגד רשימת 'למען אחי' זוכה לתמיכת הגאון רבי ראובן אלבז • המסמכים המלא בפנים

    גורם המעורב בישוב טוען בשיחה עם "קול חי" כי מי שמקדם ועומד מאחורי רשימת "למען אחי" ואליהו בראון, זהו רוני חורי מנהל מטה 'יחד' ביש"ע. אך בתנועת למען אחי מכחישים נמרצות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות


    הבחירות ביישוב תל ציון: חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב ראובן אלבז חתם על מכתב המורה להצביע לרשימת "למען אחי" ולעומד בראשה אליהו בראון.

    יצויין כי רשימת "למען אחי" מתמודדת בבחירות מול רשימת "לב אחד" של דוד אזולאי המכהן כיום כיו"ר הוועד ביישוב ונתמך ע"י תנועת ש"ס ומועצת חכמי התורה.

    אמש חתם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן על מכתב תמיכה בדוד אזולאי ורשימת "לב אחד". עם זאת נציין כי בראון יו"ר רשימת "למען אחי" מכהן כיום כנציג תנועת ש"ס בישוב.

    גורם המעורב בישוב טוען בשיחה עם "קול חי" כי מי שמקדם ועומד מאחורי רשימת "למען אחי" ואליהו בראון, זהו רוני חורי מנהל מטה 'יחד' ביש"ע. אך בתנועת למען אחי מכחישים נמרצות את מעורבותו של חורי וטוענים כי מדובר בהכפשות של הרשימה המתחרה.

    המתח בישוב הקטן עולה מדרגה, לאחר שחבר המועצת הגר"ר אלבז חתם לרשימת למען אחי, כשמקורבים לרשימה מציינים כי הרב תומך בעוז במועמד אליהו בראון, ואף הצהיר, לטענתם, כי תמיכתו היא בלתי מסוייגת, אף אם ייאלץ לפרוש ממועצת חכמי התורה.

    ברשימת "לב אחד" אומרים שבראון החליט לצאת למלחמה בעיר נגד הרשימה, ומציינים כי הוצע לבראון ולאזולאי על ידי בכיר בש"ס רק לפני מספר ימים ששניהם יורידו את המועמדות וישימו את מקום 2 ברשימה אריאל מטלון בראש הרשימה. לדבריהם "בראון התעקש ללכת ולפלג את הישוב ולא ללכת בדרך הפשרה".

    ברשימת "למען אחי" אומרים כי "הרשימה שלנו ספרדית טהורה ותביא למועצה רוח חדשה נקיה משחיתות".

    IMG-20160707-WA0031

    תל ציון אלבז



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      "רשימה ספרדית טהורה"!!!!
      בושה וחרפה
      שימשיכו אח"כ לבכות על ה'גזענות'

      1. מספיק אם חילול השם ולשרבב שמות של רבנים בפוליטיקה המגעילה הזאת

    2. 3

      הרב אלבז איש שלום לעולם לא יצא נגד חכם שלום זה יסתדר בקרוב בעז"ה

    3. 2

      הכל שם שקר וכזב דוד אזולאי כבר שנים ראש היישוב ושום דבר לא משתנה שם הגיע הזמן שיכנס אדם כמו בראון אדם חכם עם ראש על הכתפיים ויזיז עניינים ולא….